Warner Bros studios!

Hejsan,
först av allt vill jag besvara en kommentar jag fick från Yvette:
Hej! Hittade precis din blogg, och inser att du är exakt på den resan jag vill på!! Tänkte börja spara pengar nu, och jag undrar om du kan säga på ett ungefär hur mycket din resa kostar sammanlagt?

Och jag hoppas att du har det jättebra där! :-D Och du verkar haft en riktigt rolig tripp till Las Vegas.

Svar:
Hej! Kul att du hittade till min blogg och härligt att höra att du vill åka till LA för det är jätteroligt!
Vad resan kostar är väldigt  olika beroende på vart du vill bo, vilken kurs du vill ta, när du vill åka och hur länge osv.
Min resa på 6 veckor med flyg, boende på Biltmore, transfer från flygplatsen och allmän kurs kostade ca 43000;-
Men det är som sagt väldigt olika.
Ha det bra och lycka till med sparandet!
Kram!

Idag har vi varit på Warner Bross studios. Det var kul, tog ca 2 timmar. Gick på museum och kollade på olika byggnader och så vidare. Fick bland annat sitta i vännersoffan, den från Central Perk caféet! Det var kalas och det rekomenderar jag om ni gillar film och sådant. Fick även gå in till det stället där Two and a half men spelas in! Coolt!
Ska försöka få in bilderna från helgen och idag på datorn nu! Så om internet är snabbt nog ska jag försöka få in några!
Kram på er

Jag i soffan från Vänner:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0