Svininfluensan

Hejsan alla.
Jag måste bara ta upp det här med svininfluensan efter att vår lärare idag berättade att flera Ef kontor hade hört av sig till Ef skolor i USA för att elever ringt och oroat sig över att åka hit pga risken att få svininfluensan.
Som ni som läser min blogg nog har läst är läget väldigt lugnt här. Svininfluensan har skapat mer panik i Europa än vad den har gjort här. Nu har den även börjat gå tillbaka vad jag har hört. Men ni behöver INTE oroa er över att åka till USA.
Det enda man ska tänka på är väl att hålla god handhygien men det är väl nåt man alltid bör göra.
Här bryr sig ingen om det, ingen oroar sig över det och läget är lugnt. Så ska ni/vill ni åka till USA, gör det för det är ingen fara här!

Igår blev det återigen en väldigt sen kväll. Kom i säng vid ca 4 och sedan upp 7 för att börja skolan 8:30.
Hade Ilab första lektionen och jag gjorde klart Ilaben för det här kapitlet. Efter det hade vi vanlig lektion och vi fick tillbaka proven och jobbade individuellt. Jag fick 64/75 så jag är rätt nöjd!
Efter skolan så gick jag hem och sov för jag var så trött och sedan på Coffee bean där jag träffade Vermund.
Nu sitter jag hemma hos dom och bara tar det lugnt.
Imorgon ska jag börja packa för jag vet inte om jag kommer ha så mycket tid sedan. På lördag är det ju dags för hemfärd:/
Kram på er alla

Kommentarer
Postat av: carolin

hej, jag kommer verkligen sakna din blogg. Det har varit mycket spännandde att få följa din resa till Los Angeles. Jag kommer automatiskt att klicka mig hit och sedan inse att du har åkte hem till sverige...hehe:) Kramar

2009-05-15 @ 17:26:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0