Søndag

Hejsan allihopa, jag får ursækta mina konstiga bokstøver men jag sitter vid en norsk dator just nu!
Den hær helgen har varit såå lugn, vi har knappt gjort något alls, men idag var iaf jag och Badr på promenad till Piren och det var hærligt. Senare gick vi till Bristol farms før att handla lite mat innan vi gick hem och åt.
Nu sitter vi bara och tar det lugnt eftersom vi børjar tidigt imorgon.
Efter skolan imorgon blir det en tur på stranden och på torsdag ska vi på bio. Fredag blir det Las Vegas:D
Annars ær veckan oplanerad førutom skolan.
Det blev ett kort inlægg idag men imorgon ska jag ladda upp lite bilder!
Adjøss

Kommentarer
Postat av: Daniella

Oj vad kul med Vegas! Det verkar som om du upplever världens äventyr där borta! Tack för kul läsning, Daniella

2009-05-04 @ 10:51:59
Postat av: Matilda

Vilken ålder är vanligast? Finns det många svenskar? Hur tar dom in personer, går dom på betyg eller lottas man in? Kram

2009-05-04 @ 17:42:35
Postat av: matilda

Vilken ålder är vanligast? Finns det många svenskar på skolan? Hur kommer man in på skolan, går dom på betyg eller lottar dom? kram

2009-05-04 @ 17:45:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0