Onsdag:)

Hej alla glada.
Först och främst vill jag besvara en kommentar fran Kajsa

"Känner du att din engelska är bättre nu än innan du åkte? Vad kommer du ta med dig mest som minne när du lämnar LA? Kramz"

Svar: Ja jag känner verkligen att min engelska är bättre nu än när jag kom hit. Här maste man lixom uttycka sig pa engelska, inte som pa engelska lektionerna där man faktiskt kan prata svenska. Sa det är helt klart det bästa sättet att lära sig.
Vad jag kommer ta med mig härifran är nog framför allt alla vänner jag har fatt här och allt man har lärt sig om olika kulturer.
Kram

Idag började tidigt, halv 9. Hade först I-lab (Lektioner vid datorn) och andra lektionen var vanlig engelska. Jag gillar verkligen mina lektioner, framför allt för att min lärare är bäst!
Slutade 11:20 och da gick jag hem och at, gjorde mig klar och sant och sedan gick jag och Badr ner pa stranden för det var härligt väder idag. Brände mig lite, men iaf inte lika mycket som förra gangen, tur det!
Efter det blev det bara hem och at lite innan jag gick hem och fixade mig.  Nu sitter vi bara och har kul.

Imorgon ska vi hyra bil, se pa bio och ha kul :)
Nu ska jag fortsätta skrattfesten!
Kram pa er!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0