Nästan helg!

Torsdag idag och nästan helg! Kom hem rätt sent igar och var tvungen att kliva upp tidigt för att tvätta imorse. Men det gick ju bra iaf. Var dock trött som bara den hela dagen i skolan. När vi slutade klockan 17:20 sa skulle vi hyra bilen till imorgon. Men icke, för biluthyraren hade flyttat sa när vi väl kom dit sa var det stängt. Vi skulle egentligen ga pa bio ikväll men sa blev det ju inte eftersom vi inte hade bil sa orkade vi inte.
Sa det blir att tillbringa tid med vänner, det är ju den sista kvällen som Badr kommer umgas med oss eftersom han aker pa lördag och vi aker imorgon efter skolan.
Tyvärr kommer jag av anledningen Las Vegas att vara tyst under helgen eftersom min laptop far stanna här i Los Angeles.
Men jag ska sa fort jag kan pa mandag ge er en uppdatering om hur Las Vegas var!

Kramar pa er allihopa,
ha en kanonhelg!

Kommentarer
Postat av: Anonym

hej, jag har haft funderingar på att också åka dit. skulle vara roligt att se lite bilder på hur det ser ut, på rummet och huset du bor i? :)allt verkar så himla roligt:)ha det så bra

2009-05-08 @ 19:53:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0