Min sista kvæll!

Hejsan mina kæra læsare!
Jag vill tacka alla som har føljt min blogg och før alla gulliga kommentarer jag har fått!
Jag hoppas också att jag har fått några lite sugna på att åka till Los Angeles, eller iaf åka ivæg på en språkresa. Det ær verkligen vært det.

Gårdagen var vældigt kul! Skolan anordnade ett party på en klubb så att alla under 21 också kunde gå ut och dansa och ha kul! Det var kanonbra musik och jag dansade hela kvællen. Det stængde 2 och sen åkte vi hem och det blev inte direkt i sæng utan det blev vidd cirka 5.
klockan 7 var det upp før att gå till sista skoldagen och få mitt certifikat och betyg, det blev ett B+ i betyg (VG+) så jag ær nøjd!
Efter skolan sov jag lite innan jag åkte en svæng till piren och handlade lite sovunirer. Sedan åkte jag och Vermund till Del amo (Shoppingcenter) och handlade lite mer och gick på bio. Vi såg på Angel and Demons och den var rætt bra, men den hade nog varit bættre om jag inte varit så nervøs infør imorgon.
Nu sitter jag bara i Vermund och Tobias lægenhet och tar det lugnt. Imorgon blir det upp tidigt før att packa eftersom dom kommer och kollar rummet halv 12. Klockan 1 åker jag till LAX flygplats.

Några tips från mig till er att gøra medans ni ær hær i LA:
Hollywood naturligtvis
Santa Monica
Redondo Pier (særskillt om ni gillar OC, det ær næmligen dær dom brukar æta i programmet)
Universal studios
Warner bros studios
Grittith Park (med utsikt øver hela Los Angeles)
Beverly hills
West Hollywood
Camarillo outlet
Alla strænder som finns

Återigen tack alla læsare, jag hoppas ni har tyckt om min blogg och jag hoppas att ni som ska åka/vill åka ivæg får det lika bra som jag har haft!
Åk sjælv och inte med en kompis, det blir så mycket roligare så før dom som åker med kompisar ær bara med dom.
Nu ska jag spendera en underbar sista kvæll med mina vænner så får ni alla ha det jættebra!
Kramar i massor till er dær hemma i Sverige!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Kom hem NU!!!!hehe, vet att du snart ska kliva på i LA. (LAX).. längtar efter dig!! Love you!! Kram!!

2009-05-17 @ 02:05:41
Postat av: marina

Hej.

Sitter här och funderar på en språkresa till Usa, dock inte förrän hösten 2010 å sådana fall. Jag sitter och läser på EFs hemsida lite då och då (varje dag) och läser om hur det är att bo och studera utomlands. Jag undrar lite över skolan du går på i LA, hur är den, stor? :) Skulle du rekomendera att läsa i LA? Och hur är det att lämna allt hemma och åka till ett helt okänt ställe ensam? Jag undrar om jag skulle våga, för jag vill verkligen göra det här :)

Gillar din blogg, där jag får lite inside information om hur det är over there :D

2009-05-31 @ 22:56:26
Postat av: Erica

hej, vilken bra blogg du har! låter som du har haft jätteroligt :)



undrar bara om det var jobbigt att vara under 21 där borta, är det många som går ut som är äldre som man inte kan följa med? och finns det några ställen man kan gå ut på om man är yngre?



och skolan, fick du något bra intyg när du var klar med allt? och kunde man välja att läsa något annat än bara språk (såg att du hade valt något mer) ?



tack! :)

2009-08-23 @ 11:48:49
URL: http://ericanz.blogg.se/
Postat av: Simon

Hejsan! Har du ngt förslag på hur mkt fickpengar man kanske behöver ha med sig??:)



Tackar:)

2009-09-17 @ 20:51:00
Postat av: Emelie

HEjsan.. Hitta dig via EFs hemsida.

Tänkte höra med dig: Hade du med din bärbara dator när du läste med Ef?=)

2009-09-21 @ 20:51:45
URL: http://emeliechristensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0