Fredag!!

Härligt med fredag idag:)
Igår blev det inte mycket gjort, en lugn kväll med film och musik i min ensamhet!
Ikväll ska vi säga hejdå till Linda som skulle ha åkt hem på söndag, men hennes flyg blev
inställt så hon måste åka imorgon:/
Så vi ska ut och äta och senare ska vi till Hollywood. Jag rekomenderar att åtminstonde en gång besöka Hollywood på kvällen (men absolut inte ensam utan i grupp) och särskillt om ni vill knäppa lite kort på stjärnorna för på dagarna är det sjukt mycket folk där!
Resten av helgen är ganska oplanerad men nästa helg verkar det bli Vegas!

Fick en kommentar av Esan (Vad fina bilder!! Verkar så spännande att vara i Los Angeles. Var du nervös innan du åkte eller är det jobbigt att vara så långt bort hemifrån? :)  )
Svar: Tack så mycket! Ja Los Angeles är en härlig stad där det alltid finns nåt mer att se, 6 veckor räcker inte enligt mig! Jag var nervös innan jag åkte med tanke på att jag är flygrädd, men tanken på att vara borta från mina nära slog mig aldrig riktigt förrän det var dags att säga hejdå på Arlanda. Dom första dagarna var lite småjobbiga men nu vill jag absolut inte åka hem. Man träffar så mycket folk och man vänjer sig väldigt fort vid livet här att det bara är härligt!

För alla andra som undrar något så hojta bara till så ska jag svara så fort jag kan:)

Puss och kram på er

Min favoritsupermarket Bristol farms och en snygg bil som jag lyckades få med helt ovetandes!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0