Längtar, längtar och längtar lite till..

Ja just nu sitter man mest och längtar och räknar ner dagarna. Igår var det 6 veckor tills jag åker.

Jag bokade ju då min resa i slutet av november. Jag valde då att bo på Biltmore, som är studentlägenheter.
I början var jag helt säker på att bo i värdfamilj men sedan ändrade jag mig.
Kände att det skulle vara lättare att hitta vänner om man bodde i studentlägenheterna och så var det närmre till skolan också.

I början på januari fick jag ett Mail från en tjej i Belgien som ska åka till LA samtidigt som mig och via henne fick jag också kontakt med en tjej från Ryssland som också ska åka dit då. Det var ju jättekul att få lite kontakt innan och samtidigt träna lite engelska innan man far iväg! En av tjejerna ska precis som jag bo på Biltmore så jag håller tummarna att jag får bo med henne!

Nej nu ska jag lämna datorn och göra något annat.
Hej

Kommentarer
Postat av: Gabriella

Hej Caroline, din kontakt på EF, Gabriella här :-)



Om du mailar till mig vad tjejen från Ryssland heter, så kan jag be skolan se vad de kan göra så att ni får bo ihop. Ha en fortsatt bra dag!

2009-02-25 @ 10:32:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0