Tisdag!

Hejsan!
Igår på skolan skulle vi ha prov men min lärare skickade hem mig för jag hade feber, så jag fick göra det idag istället, det gick rätt bra faktiskt. Vi började på ett nytt kapitel idag, det gör vi varje vecka. Prov varje måndag. Det är inte direkt stora prov utan mer som ett läxförhör för att se att man har förstått det man gick igenom första veckan.
Skolan är skön här, jag går varannan dag förmiddag och varannan eftermiddag. På tis och torsdagar har jag SPIN vilket betyder Special Intrest. Jag har ju då conversations.

Idag flyttar min rumskamrat Maite pga flera anledningar, men hon bor iaf kvar i samma byggnad:)
Jag har inte så mycket planerat för denna vecka, mer än läxor. Men det kommer nog ändå, kanske åker på shoppingcentret eller något. Avstånden är gigantiska här och bussen är inte alltid att lita på så det är inte det lättaste att ta sig fram om man inte är 21 och får hyra bil.
Nu ska jag snart ha lektion, sen ska jag ringa och se när jag kan få internet.
Hej svejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0