Söndag

Hejsan Sverige!

I fredags var vi på Limoparty, det var sååå coolt och ett riktigt måste om ni åker hit till LA med Ef. Det är studenterna som ordnar det.

Det är som en limo fast det är en buss med soffor, blinkande lampor, allt!! Vi åkte runt med den och kom till sist till Hollywood där vi klev direkt ut på Walk of fame! Jag och Tobias (Tysk) gick omkring där och knäppte kort och hade askul! Klockan 2 avgick bussen från Hollywood och vi var tillbaka en timme senare. Vi kom väl i säng vid 5 och skulle upp 9:P blev dock inge hollywood, beverly hills idag för Galina ville åka vid 12 och klockan 6 skulle vi på fotboll så det blev lite tight med tid.


Istället gick vi till stranden där vi somnade på mage med handduken över överkroppen och bakre delen av mina ben ser ut som kokta kräftor och bränner som bara den..

Så ett tips, somna inte den första dagen på stranden, haha.


Igår var det fotboll och det var en bra match trots att ingen av lagen spräckte nollan. Synd som det var hade jag jätteont på benen och hade rejäl solfrossa. Det verkar inte bli nå  bättre trots att jag smörjer hela tiden.


Jag ska se om jag kan fixa internet imorgon så jag kommer lägga in lite bilder då från walk of fame och kanske en film från limobussen.


Ha det gott!


Kommentarer
Postat av: Karin

Hej, vilken kul blogg! Jag är nyfiken på LA och funderar på att åka med EF! Skulle vara kul att se lite bilder :-) Ha det gott!

2009-04-13 @ 17:24:36
Postat av: Maria

Det skulle vara kul att se inifrån Limobussen!! Och lite stjärnor=)

2009-04-13 @ 20:09:07
Postat av: Sussi

Har inte mor din skickat med dig aloe vera gel till "brännan"? ;-)Annars får du investera i det:)

2009-04-13 @ 22:28:21
Postat av: Carro

Sussi:Jo då jag har aloe vera men det var en svår bränna :P



Karin: Hejsan vad kul att du vill åka till LA! Just nu har jag så sällan tillgång till internet och det är rätt segt men håll ut, det kommer komma massa bilder!

2009-04-14 @ 20:52:17
Postat av: Sussi

Att bli rejält bränd är inte roligt, tack och lov så är det sällan som jag blir det:) men har råkat ut för det så jag vet hur det kännsaj,aj



Andreas har lite kul åt hur Mia "tjatade/lovordade" aloevera gel, han tyckte att hon uttalade det roligt:)

2009-04-14 @ 21:25:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0