Lördag kväll

Hejsan hoppsan.
Nu så har ni fått lite bilder från Hollywood som jag tog igår kväll (Fredag) så jag hoppas att ni är nöjda för tillfället iaf:) det kommer mer, jag lovar! Var i Hollywood då på fredagen, det var kul, vi hittade jättemycket stjärnor så jag kan inte lägga upp alla jag knäppte på.
Vi missade även Britney Spears med 5 sekunder, bilen åkte precis iväg när vi kom springandes. Lite surt.
Sov 3 timmar innan det var dags att gå upp.
Åkte till Camarillo som är en outletstore. Det finns väldigt många butiker där så vi hann inte gå till alla trots att vi var där 4 timmar. Köpte en t-shirt och en väska från Calvin Klein, en huvtröja och en handduk från Tommy Hilfiger och en plånbok. Det finns massa olika märkesklädersbutiker, parfymer, solglasögon, skor osv från bla DKNY, Ralph Lauren, La Coste, Puma osv. Rekomenderas starkt! Mycket billigare där även om det fortfarande är halvdyrt.

Är rätt trött nu med tanke på dagen igår + 3 timmar sömn + dagen idag. Men jag hade kul och det är det som är viktigt! Skulle på Universal Studios imorgon men vi satsar på stranden istället med tanke på att vädret och att vi helt enkelt inte orkar, så det blir nästa helg istället.

Kram på er:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0