Lite svar

Hej tiffany, jag svarar på ditt inlägg här.
Jag är 19 år och betalade ca 45000;- för resan. Det beror lite på hur länge man är borta, vilken kurs man tar och vart man reser hur mycket det kostar. Jag bor i studentlägenhet med 4 andra tjejer. Jag rekomenderar det framför familj. Du kommer närmre skolan och alla människor du möter när du bor i lägenhet.
Det finns sååå mycket att göra här och du kommer ha det jättekul.
många här stannar i flera månader så 6 veckor är inte särskillt mycket. Åldern på folket här är runt 20 år så det är inga problem där:)


Nu sitter jag hos några killar och lånar deras internet och en norsk killes adapter, dom ska kanske åka iväg på en elektronik affär så då ska han se om han hittar mig en adapter.
Puss och Kram

Kommentarer
Postat av: Maria

Förtydligande, i 45000 ingår flyg, försäkring, boende, matkuponger 7 frukost & 8 lunch eller middag/vecka och själva skolavgiften, som är den största posten.

2009-04-10 @ 21:45:50
Postat av: Carro

Tack for fortydligandet:)

2009-04-12 @ 02:36:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0