Imorgon!!!!

Ja, imorgon är det då dags!
Jag är den mest nervösa människan på denna jord som inte kan slappna av för 5 öre. Sitter och tittar på resväskorna och känner att jag inte kommer nån vart med packningen :P men men snart så.
Köpte lite tidningar idag och en bok har jag ju redan köpt och så har jag ju min laptop då.
Har också en klocka (japp, en vanlig klocka, det var inte så lätt att hitta) så jag kan hålla koll på klockan på planet, något jag rekomenderar för långflygningar eftersom man kan se hur låååångt det är kvar.

Nästa gång jag skriver här är jag alltså där borta ca 8860 km hemifrån (avstånd räknat från Stockholm)

Ha det så bra i kalla Sverige!
Byebye

Kommentarer
Postat av: Maria

Fy vad hemst det låter, 8860 km, 860 mil!!! Men detta är din livs resa=) Jag vet att du kommer fixa flyget utan problem. Och sedan väntar äventyret!!

Ha det bra o va rädd om dig <3 Mamma

2009-04-04 @ 20:47:23
Postat av: Anonym

Hej Carro, Nu när du läser detta så ÄR DU PÅ PLATS I LA!!!! Härligt! Nu är det bara att du njuter av tillvaron och sonderar terrängen lite ;-) Ser fram emot att följa din resa via bloggen. Ha det nu så gott och var rädd om dig, vi ses o hörs. Kram Anna

2009-04-05 @ 09:21:26
Postat av: tiffaany

hejsan läste på Ef sidor att du ska till la med EF kan du berätta lite mer vad du ska göra där och hur länge du ska vara där funderar på att åka med EF :D

2009-04-08 @ 00:39:45
URL: http://tiffaanyb.blogg.se/
Postat av: EmelieLiljeberg - IDOL 2009

Heej!

Hoppas du haft en toppen dag?

Kram

2009-04-08 @ 00:45:55
URL: http://lemondream.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0