Fullspäckad helg!

Ursäkta den långa väntetiden på ett nytt inlägg men jag har haft såå fullt upp i helgen att jag helt enkelt inte har hunnit eftersom jag måste släpa med mig datorn till ett ställe jag kan koppla upp mig. I Lördags var jag på en tur runt i Los Angeles. Först åkte vi till Griffith park som är beläget högt upp där man har utsikt över hela Los Angeles, samt över Hollywood skylten som jag bara hade sett på riktigt långt avstånd tidigare. Det var jättehäftigt att se. Efter att vi varit där åkte vi till Hollywood, det var sjuuuukt mycket folk där så man kunde knappt röra sig där så vi tittade bara lite på affärer och inne på Kodak Theater (Där dom har oscarsgalan). Vi åkte igenom West Hollywood, förbi Beverly Hills och Bel air (Man kan inte åka där för dom har grindar) innan vi åkte till Grove's market som är som ett köpcentrum fast man går utomhus och det var väldigt vackert där! Sist av allt var vi i Santa Monica där det blåste något som kan liknas med storm! Men det var en jättehärlig dag och jag hade verkligen kul! Kom hem rätt sent och resten av kvällen hängde jag bara med lite folk. På söndagen vart det Universal studios! Det kan jag verkligen rekomendera till alla. Jag hade förväntningar på det stället men det var bra mycket bättre än jag trodde och man fick se väldigt mycket. Stunt-shower, 4D-filmer, Specialeffekter, byggnader där dom spelar in filmer och så vidare. Nu ska jag försöka lägga in ett inläg med massa bilder från helgen:)

Kommentarer
Postat av: Maria

Du verkar verkligen ha haft en fullspäckad helg! Hoppas du får till bliderna också. Det skulle vara kul!

Kramiz Mamma

2009-04-28 @ 23:01:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0