Fredag och helg:)

Hej hopp!
Jag sitter här på mitt älskade fik Coffee Bean och dricker min vanliga iste, det har verkligen blivit en last! Men jag älskar den.. Om jag inte har sagt det förut så är det inte som det där istet man kan köpa hemma utan det är som vanligt te fast kallt, därför inte särskillt onyttigt!
Idag när jag var ut och rökte och kom tillbaka så satt det en lapp på dörren för att vi ska få en new roommate i helgen. Härligt! Eve tror jag hon hette men jag vet inte vart hon kommer ifrån eller när hon kommer. Nån gång under helgen iaf så det ska bli kul!

Nu ska jag ta och göra lite läxor samt att jag ska prata med lite vänner.
Kram på er allihop!

Kommentarer
Postat av: Maria

kul!! spännande att se vart hon kommer ifrån. Fast pappa trodde nuturligtvis att din nya roommate hette Micke B =)

2009-04-17 @ 20:45:16
Postat av: Maria

Kom på en sak, när kommer mer foton?? Här först o främst men även på bilddagboken!! Kramizzzzz

2009-04-17 @ 21:30:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0