Bilder osv

Skylt, Hollywood


Hollywood skylten


Minnesgrej över James Dean


Tobias och jag framför Hollywood skylten


LA downtown

En Ferarri i West Hollywood

Beverly Hills skylten

Här far ni lite bilder fran i lördags iaf! Ni far ursäkta att det saknas en bokstav men jag sitter pa en tysk dator.
Igar var vi pa bio, Jag, Linda, Vermund och Badr. Vi sag pa fighting och den var helt okej. Kom hem ca klockan 1 och gjorde lite läxor innan jag sov.
Idag fick jag tillbaka provet fran i mandags och hade 49/60 vilket är bättre än sist sa jag kommer verkligen framat vilket är kul!
Efter att Tobias slutat skolan idag tog vi en taxi till köpcentret där jag köpte ett par byxor och en parfym. Sedan har det bara varit lugnt.
Börjar sent imorgon sa det blir nog lite kort och sedan en film innan jag ska sussa. Och lite plugga saklart:)
Hoppas bilderna är bra, det kommer fler sa fort jag kan (Varje bild tar nästan 10 minuter)
Kram

Kommentarer
Postat av: Esan

Vad fina bilder!! Verkar så spännande att vara i Los Angeles. Var du nervös innan du åkte eller är det jobbigt att vara så långt bort hemifrån? :)

2009-04-30 @ 13:07:41
Postat av: Linda (Daniels sis)

Roligt med bilder, ser underbart ut! Ha d så bra där borta :)

2009-04-30 @ 13:08:12
Postat av: Maria

Jättefina bilder. Tråkig för oss att uppkopplingen är så trög. Filmen som tog DIG 45 min att skicka till Daniel, tog oss här hemma typ 30 sek att föra över....så jag förstår att det inte blir foton varje dag, fast vi vill det=)

Ha det BÄST!!!! Kram mams

2009-05-01 @ 00:33:13
Postat av: Marlene

Hej Caroline!

Jag hoppas att du har det bra och att du trivs. Man ser på alla bilder att du får uppleva en hel del. Ta hand om dig och ha det så bra.

/Kram Marlene

2009-05-01 @ 00:50:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0